|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dne: |
17. září 2018 |
Bod programu: |
5/34 |
||||||||
|
|||||||||||
Věc: |
Příslib zřizovatele
k předfinancování |
||||||||||
Důvod předložení: |
Podmínka pro předložení projektu |
||||||||||
Zpracoval: |
Ing. Andrea Štenclová, pověřena řízením odboru školství
|
||||||||||
Předkládá: |
p. Josef Stiborský, náměstek primátora |
||||||||||
Projednáno v RMO: |
89. schůze Rady SMO dne 8. 8. 2018 |
||||||||||
Požadavek na úpravu rozpočtu: |
NE |
Návrh usnesení:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Zastupitelstvo města |
||||||||||
|
|
schvaluje |
|||||||||
|
|
podání
projektové žádosti, předfinancování projektu, financování spoluúčasti,
provedení technického zhodnocení majetku dotčeného realizací projektu |
|||||||||
|
a) |
Základní školy Opava, Englišova 82 – příspěvková organizace „Modernizace dvou počítačových učeben v ZŠ Englišova“ ve výši 3.200.000 Kč |
|||||||||
|
b) |
Základní školy Opava, Mařádkova 15 – příspěvková organizace „Zřízení nových odborných učeben a venkovní odborné učebny se zázemím“ ve výši 3.950.000 Kč |
|||||||||
|
c) |
Základní školy Opava, Otická 18 – příspěvková organizace „Modernizace výuky přírodních věd“ ve výši 2.500.000 Kč |
|||||||||
|
d) |
Základní školy T. G. Masaryka Opava, Riegrova 13 – příspěvková organizace „Modernizace výuky na ZŠ TGM Opava“ ve výši 3.830.873 Kč |
|||||||||
|
e) |
Základní školy Opava, Vrchní 19 – příspěvková organizace „Modernizace IT“ ve výši 3.000.000 Kč |
|||||||||
|
f) |
Základní školy a Mateřské školy Opava-Malé Hoštice – příspěvková organizace „Vybudování a vybavení DÍLNY NÁPADŮ v budově školy a navazující vybudování venkovní učebny“ ve výši 1.000.000 Kč |
|||||||||
|
g) |
Základní školy Ilji Hurníka Opava, Ochranova 6 – příspěvková organizace „Zřízení a modernizace odborných učeben“ ve výši 3.500.000 Kč |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Důvodová zpráva |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statutární
město Ostrava jako nositel Strategie integrované územní investice ostravské
aglomerace vyhlásilo 10. výzvu
k předkládání projektových záměrů Základní školy II (opatření 1.1.1 ITI
ostravské aglomerace)
Ředitelé opavských ZŠ projevili zájem o zapojení do této výzvy, díky které by si pořídili nebo vybavili níže uvedené učebny:
Každý žadatel musí předložit souhlas zřizovatele obsahující souhlasné stanovisko s podáním projektové žádosti, předfinancováním projektu, financováním spoluúčasti a udržením výstupů min. po dobu udržitelnosti, tj. 5 let od ukončení realizace projektu. Souhlas zřizovatele je nutné doložit při podání projektové žádosti, tj. od 25. 9. 2018 do 31. 12. 2018.
Předpokládaná výše dotace - 90% Spoluúčast zřizovatele - 10%
Oficiální termín ukončení realizace projektů v rámci ITI II. je 31. 12. 2021.
Vzhledem k tomu že ukončení příjmu projektových žádostí je 31. 12. 2018, proces hodnocení projektů trvá min. 6 měsíců a ředitelé budou muset vyhlásit výběrová řízení na zhotovitele - je nutné počítat s možnou realizací nejdříve na konci roku 2019. Vzhledem k tomu, že školy preferují období letních prázdnin, realizace by probíhala v roce 2020.
V případě schválení příslibu předfinancování ze strany zřizovatele bude nutné tyto finanční prostředky zabezpečit v rozpočtu na rok 2020.
Žádosti jednotlivých škol jsou přiloženy v přílohách č. 1 – 7. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V Opavě dne 9. srpna 2018 Jméno a příjmení zpracovatele: Ing. Andrea Štenclová Podpis zpracovatele:
Počet příloh: 7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|